Gyakran ismételt kérdések és válaszok

 

Mely tartozékok kompatibilis a berendezésemmel?

Az Ön berendezéséhez illő tartozékokat a használati utasításban vagy honlapunkon találhatja. Kérjük, ne feledje: A Home & Garden programhoz tartozó berendezések nem kompatibilisek a Professional program gépeivel.

 

A webáruházzal kapcsolatos kérdések és válaszok

Itt találhat általános tudnivalókat az online bolttal kapcsolatban.

 

Mikor jelezheti garanciális igényét?

A Kärcher  2 éves garanciát biztosít a vásárlás időpontjától kezdve az anyag- és termékhibák esetében a háztartási termékekre. A garancia igazolására csatolnia kell a vásárlási bizonylatot.

Kérjük, ne feledje, hogy garanciaigénye megszűnik,

  • ha berendezését nem rendeltetésszerűen használja (pl. ipari célra használja a háztartási berendezéseket). 
  • ha felnyitja a berendezését, hogy egyéni javítást végezzen rajta.
 

Hogyan történik egy garanciális javítás?

A Kärcher két éves garanciát biztosít az anyag- és gyártási hibákra a gép rendeltetésszerű használata esetén háztartási gépeknél, ipari gépeknél 1 év (+ fél év opciós).

Ha garanciális alapon kívánja helyreállítani berendezését, kérjük, a következőképpen járjon el:

  • csomagolja be a berendezést egy kartondobozba, 
  • csatoljon hozzá egy rövid hibaleírást és a vásárlási bizonylatot, 
  • hívja fel ügyfélszolgálatunkat: 96/513-333.

A berendezés adatai, ill. az Ön által megküldött dokumentumok (pl. vásárlási bizonylat) alapján technikusunk felülvizsgálja, hogy érvényes-e a garanciális/méltányossági igény. Kérjük, vegye figyelembe garanciális feltételeinket. Tekintse meg a GYIK-ban a „Mikor jelezheti garanciális igényét?” pontot.

Amennyiben egy tartozékkal kapcsolatban szeretné érvényesíteni garanciaigényét, kérjük, küldjön nekünk e-mailt a rövid hibaleírással és a vásárlási bizonylattal.